Címkék

2013. július 14., vasárnap

Elkészült a pasibirodalom

Hosszas előkészületek után végre elkészült a pasibirodalom. 
A régi kamrát elbontottuk, lett belőle egy jó nagy adag faanyag fűtésszezonra. Az alapot megerősítettük, a vas szerkezetet lemezzel borítottuk. Ettől olyan konténeres lett.


Szigetelés után belülre gipszkarton került. 

Behelyezték az ajtót, ablakokat. 

Burkolás-festés után



Jöhettek a bútorok



1-2 sárga színfolttal még szeretnénk színesíteni. Pl. szék. Az ablakra redőny kerül, és kívülről is kap még egy kis pluszt.

"Happy Home" cím alatt találsz minden otthonunkkal kapcsolatos bejegyzést, térj be hozzánk máskor is!

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    Nemrég bukkantam rá a blogodra, azóta nem bírok megállni az olvasásával! Nagyon jók a bejegyzések, szeretem végigkövetni egy-egy lakás alakulását otthonná. Gratulálok az elért eredményhez és további sok sikert kívánok hozzá. Ezután rendszeresen követni foglak!

    Mellesleg Erdélyből írok, ahol sajnos nincs közelben IKEA, viszont a neten meg a katalógust állandóan lesem. Észrevettem, hogy nálatok is van pár IKEA termék, közöttük a HAGALUND kanapé is, ami ebben a bejegyzésben is megjelenik. Én is ezt néztem ki a mi nappalinkba, viszont látva a szerkezetét (kerekeken kihúzós), kicsit elgondolkoztam, hogy jó választás lenne-e. Jelenleg is hasonló szerkezetű kanapénk van, de az ülő rősze állandóan csúszik előre. Megtörténik ez a ti kanapétokkal is? Amint már említettem, elég nehéz elérni innen egy IKEA üzletbe, meg az új kanapé valószínű hibátlan, tökéletes, ezért szerettem volna megkérdezni, hogy használat után hogy viselkedik.

    Ne haragudj, hogy ilyen kérdésekkel zaklatlak, de muszáj kiderítenem, hogy megfelelő vagy sem. Másképp tovább kell folytatnom a keresgélést :)

    Előre is köszönöm és megegyszer sok sikert és kitartást kívánok!

    Szidi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy rám találtál s köszönöm megtisztelő figyelmedet! Sajnos a mi kanapénk is csúszik előre :( Üdv: Ildi

    VálaszTörlés